به گزارش اداره روابط عمومی با تکیه بر اصل خدمت بی منت و صادقانه به مردم گیشه طرح تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع برای جلوگیری از مراجعات اشتباهی و سردر گمی ارباب رجوع در شرکت آب منطقه ای اردبیل دایر شد . این گیشه که تحت مدیریت اداره روابط عمومی فعالیت می کند وظیفه هدایت و راهنمایی مراجعین در بدو ورود به شرکت را داشته و با تکمیل فرم راهنمایی ،مردم راجهت مراجعه به واحدهای مورد نظر هدایت می نماید. راه اندازی باجه راهنمایی ارباب رجوع به عنوان قسمتی از سیستم CRM یکی از تکالیف کارگروه طرح تکریم مردم می باشد. این گیشه از سوی اداره روابط عمومی به صورت ابتکاری باجه> نامگذاری شده است.