|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

به دنبال اعلام نتایج ارزیابی وزارت نیرو در 9 محور و در بین 156 شرکت صنعت آب و برق کشور؛

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرد

دومین جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در سال 1402 و بر اساس عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در تابستان سال جاری با حضور "علی اکبر محرابیان" وزیر نیرو، معاونان و مسئولان صنعت آب و برق کشور برگزار شد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جشنواره بر اساس ارزیابی های بعمل آمده توانست لوح برتر را در بین شرکت های آب منطقه ای کشور کسب نماید.

در این دوره از جشنواره تلاش‌های مدیران روابط عمومی‌های صنعت آب و برق و توجه آنها به امر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مد نظر قرار گرفت که روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل در ارزیابی شاخص های مهم توانست بعنوان روابط عمومی برتر را کسب نماید و مدیر روابط عمومی شرکت با حضور در مراسم لوح برتر را دریافت نمود.

طبق گزارش روابط عمومی وزارت نیرو، راهبرد روابط عمومی وزارت نیرو در ارزیابی و تشویق مدیران روابط عمومی بر اساس تشویق حداکثری با توجه به عملکرد دفاتر روابط عمومی در اوج بار مصرف آب و برق در تابستان ۱۴۰۲ بود.

بر اساس ارزیابی صورت گرفته که مطابق با اسناد و اطلاعات بارگذاری شده و نیز در برخی از حوزه‌ها اثربخشی فعالیت‌ها بوده است، شماری از مدیران، شایسته دریافت لوح تقدیر و شماری شایسته دریافت لوح برتر و شماری از نیز شایسته دریافت لوح ویژه جشنواره شدند.

گفتنی است محورهای ارزیابی روابط عمومی‌های شرکت‌های صنعت آب و برق در 9 محور «ارتباط با رادیو و تلویزیون ملی و استانی»، «تولید محتوای رسانه‌ای»، «نوآوری و خلاقیت»، «تبلغات محیطی»، «ارتباطات تعاملی»، «ارتباط با مطبوعات»، «آموزش رو در رو»، «فضای مجازی» و «پایگاه اطلاع‌رسانی درون و برو‌سازمانی» پیش‌بینی شده بود.
این گزارش حاکی است از 16 تیرماه تا پایان شهریورماه سال جاری تعداد 22 هزار و 190 فایل شامل آثار متعدد از سوی 156 شرکت به دبیرخانه این همایش ارسال شد که می‌توان گفت در این دوره شاهد مشارکت گسترده و قابل توجه شرکت‌های صنعت آب و برق در مقایسه با دوره‌های ارزیابی پیشین هستیم.
بر این اساس، پس از طی چندین دوره ارزیابی، نتایج داوری‌های نهایی و امتیازات اعلام شد که در نتیجه آن 71 لوح تقدیر صادر شد؛ ازاین بین 40 شرکت حائز دریافت لوح تقدیر برتر و 31 شرکت دیگر ضمن دریافت لوح، قابل تقدیر شناخته شدند.

مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با بیان اینکه عملکرد موفق روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در دو سال گذشته نتیجه حمایت‌های حداکثری وزیر نیرو بوده است، افزود: در سایه اطلاع رسانی‌های گسترده و هماهنگ شاهد کاهش مصرف آب و برق در ایام اوج بار بوده‌ایم.

" علی اکبر کاظمی" اموز، سه‌شنبه در دومین جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق گفت: روابط عمومی وزارت نیرو در دوره جدید با حمایت وزیر نیرو فعالیت‌های خود را در بخش‌های مختلف پیش می‌برد و تلاش کرده است تا در تعامل مستمر با شرکت‌ها و نهاد‌های زیر مجموعه بالاترین میزان اثرگذاری را در جریان رسانه‌ای کشور داشته باشد.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومی وزارت نیرو هم اکنون به صورت شبانه‌روزی با روابط عمومی‌های زیر مجموعه در ارتباط است و فعالیت‌های آن‌ها را پایش و هدایت می‌کند، افزود: برگزاری جلسات منظم حضوری و برخط و ایجاد ارتباط دو سویه میان روابط عمومی شرکت‌ها با رسانه‌ها از جمله اقداماتی است که با هدف افزایش نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در عرصه رسانه دنبال شده است.

 

 

کد خبر: 3715
  تاریخ خبر : 1402/11/03
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/11/03
  اداره روابط عمومی
 191
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 53
  • بیشترین بازدید همزمان : 529
  • بازدید امروز : 2,327
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 9,534,104
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/13 18:34:55
  • شناسه IP شما : 3.133.131.168

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اردبیل، میدان ارتش، شرکت آب منطقه ای اردبیل
  • کدپستی : 5619667691
  • تلفن : 3-33710001-045
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : ardabil[at]arrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 33714815-045