|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل مطرح کرد؛

روند پرشتاب اجرای پروژه های وزارت نیرو در استان اردبیل با تداوم پویش الف-ب-ایران در سال جدید

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با تداوم پویش الف-ب-ایران در سال جدید، اغلب پروژه های نیمه تمام وزارت نیرو در استان اردبیل روند پرشتابی گرفته و شاهد پیشرفت چشمگیر آنها هستیم.

مهندس عباس جنگی مرنی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به افتتاح پروژه های صنعت آب و برق استان اردبیل در سال گذشته تصریح کرد: پروژه هایی که در سفر ریاست جمهوری و وزیر نیرو در دی ماه سال گذشته در استان اردبیل به بهره برداری رسید، سطح امیدواری در جامعه را ارتقا بخشید به طوری که بهره مندی مردم مناطق مختلف استان از این پروژه ها موجب دلگرمی آنها شد.

رئیس شورای هماهنگی شرکتهای صنعت آب و برق استان اردبیل افزایش امید و ایجاد انگیزه در بین مردم را از نتایج پویش الف-ب-ایران در سطح استان ذکر کرد و افزود: پویش الف-ب-ایران با توجه ایجاد فضای همدلی و امید در بین مردم و شرکتهای تابعه وزارت نیرو، اهمیت فعالیت های انجام یافته را دوچندان کرد و همراهی و تعامل مردم با پویش را موجب گردید.

مهندس عباس جنگی مرنی ارتقای شاخص های توسعه در بخش های مختلف شرب و بهداشت، صنعت، خدمات و کشاورزی در استان را از دیگر کارکردهای مهم و پنهان پویش الف-ب-ایران عنوان کرد و گفت: بی شک رونق و توسعه زیرساخت های گردشگری با افتتاح پروژه های بخش آب و برق در آینده ای نزدیک در سطح استان رقم خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل برخورداری مناطق محروم از نعمت آب و برق در راستای اجرای پویش الف-ب-ایران را یادآور شد و اظهار داشت: بازخوردهای مثبت از روند اجرای مناسب این پویش در بین مردم نشان از موفقیت اجرای پویش در سال جدید دارد.

رئیس شورای هماهنگی شرکتهای صنعت آب و برق استان اردبیل با اشاره به آغاز پویش الف-ب-ایران در سال جدید با محوریت اصلاح  ساز و کارها و روندها در کنار توسعه ساخت و سازها و طرح های سازه ای آب و برق اظهار امیدواری کرد: با پیگیریها و تامین مالی پروژه های نیمه کاره در بخش آب و برق استان شاهد تداوم خدمت رسانی و رضایت مردم در سطح استان اردبیل خواهیم بود.

مهندس عباس جنگی مرنی با اشاره به پروژه های مختلف در دست اجرای بخش آب استان تصریح کرد: اجرای طرح آبرسانی به شهر اردبیل، احداث طرح آبرسانی و تصفیه خانه شهر خلخال، تکمیل سد مخزنی گیوی و شبکه آبیاری پایاب آن، اجرای پروژه آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران، تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی سبلان در شهرستان مشگین شهر و تکمیل ساختمان سد عمارت در شهرستان گرمی، احداث سد عنبران در شهرستان نمین، مرمت و بهسازی شبکه آبیاری مغان و احداث شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در دشت مغان را از جمله طرح ها و پروژه های در حال احداث بخش آب استان اردبیل عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات تعمیر، بازسازی و مرمت آبهای گرم و سرد معدنی استان نیز اشاره کرد و افزود: با استفاده از فرصت تعطیلی مجتمع های آبگرم به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا، اقدامات بسیار خوبی به منظور بازسازی و بهبود مجتمع های آبگرم استان اردبیل به ویژه در شهرستانهای نیر، سرعین و مشگین شهر و همچنین توسعه فازهای جدید در برخی از آبگرمها بعمل آمده است.

مهندس عباس جنگی مرنی همچنین راه اندازی سامانه ارائه ۹۹ خدمت غیرحضوری به مردم شریف استان از طریق سایت اینترنتی شرکت آب منطقه ای اردبیل و سامانه رسیدگی به تخلفات بخش آب از طریق شماره تلفن 3171 را یادآور شد و گفت: در راستای اصلاح ساز وکارها از طریق این سامانه ها، خدماتی که قبلا نیاز به حضور متقاضیان در واحدهای اداری شرکت بود، به صورت غیر حضوری ارائه می شود و کلیه تخلفات بخش آب در استان توسط همکاران شرکت رصد و کنترل می شود و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

مهندس جنگی مرنی در پایان به توسعه فعالیتهای آبزی پروری در منابع آب و تاسیسات آبی استان اردبیل در سال جدید اشاره کرد و گفت: در این خصوص تسریع در انجام فرآیندها انجام شده است. وی نظارت و پایش حریم و بستر رودخانه های استان اردبیل را نیز از جمله اقدامات مهم شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای حفاظت از منابع آبی عنوان کرد و اظهار داشت: با استفاده از پتانسیل اکیپ های گشت و نظارت منابع آبی استان مورد بازرسی روزانه قرار می گیرند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خوشبختانه استان اردبیل در اجرای پویش هر هفته؛ الف-ب-ایران در سال گذشته تجربه موفقی داشت بطوری که پوشش رسانه ای این اتفاق بسیار چشمگیر بود.

رامین عاشوری همراهی اصحاب رسانه استان با پویش را نمونه بارزی از موفقیت اجرای آن عنوان کرد و افزود: پوشش مناسب رسانه ای پویش سال گذشته در رسانه های مختلف اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و فضای مجازی راه را برای اجرای گام دوم این پویش هموارتر کرده است.

وی اطلاع رسانی صادقانه از ثمرات و برکات اجرای پویش هر هفته الف-ب-ایران در سال جدید را متفاوت از سال گذشته ذکر کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا در جامعه و استفاده از ابزارهای مختلف اطلاع رسانی برای انتقال پیام های پویش امسال به مردم، تمامی تلاشهای خود را بکار خواهیم بست تا پویش امسال مناسب تر از پارسال به مردم اطلاع رسانی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر: 1858
  تاریخ خبر : 1399/02/16
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/02/16
 رئیس اداره روابط عمومی
 842
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 31
  • بیشترین بازدید همزمان : 529
  • بازدید امروز : 4,928
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 9,536,705
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/13 18:34:55
  • شناسه IP شما : 18.116.8.110

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اردبیل، میدان ارتش، شرکت آب منطقه ای اردبیل
  • کدپستی : 5619667691
  • تلفن : 3-33710001-045
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : ardabil[at]arrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 33714815-045