1) تارنمای شرکت آب منطقه ای اردبیل امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق "منوی خدمات الکترونیک - درگاه خدمات الکترونیکی" فراهم نموده است. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما < پیگیری پیام و پیشنهاد"، پیگیری کنید.
2) حوزه پاسخگویی - برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی، از طریق مراجعه به منوی تماس با ما قابل دسترسی می باشد.
3) به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4) تارنمای شرکت آب منطقه ای اردبیل بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5) اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
6) برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ،شامل خطاهای فنی و غیر فنی با دفتر فناوری اطلاعات از طریق تلفن 31746312 و یا پست الکترونیک ardabil@arrw.ir تماس حاصل نمایید.
خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
شناسنامه خدمات دستگاه
اخبار
مناقصات و مزایده ها
خدمات تعاملی :
خدمات الکترونیکی
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت:
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.