قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای اردبیل را به اطلاع میرساند:
1- تارنمای شرکت آب منطقه ای اردبیل به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی
تماس با ما -> ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام
وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
2- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در
صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
3- تارنمای شرکت آب منطقه ای اردبیل بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص
فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
4 - می توانید از طریق درگاه خدمات الکترونیکی این تارنما، نسبت به ارائه درخواست خدمت بصورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری به ستاد و ادارات تابعه شهرستانی اقدام نمائید.