|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

گیشه پاسخگویی و راهنمایی ارباب رجوع راه اندازی شد

به گزارش اداره روابط عمومی با تکیه بر اصل خدمت بی منت و صادقانه به مردم گیشه طرح تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع برای جلوگیری از مراجعات اشتباهی و سردر گمی ارباب رجوع در شرکت آب منطقه ای اردبیل دایر شد

به گزارش اداره روابط عمومی با تکیه بر اصل خدمت بی منت و صادقانه به مردم گیشه طرح تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع برای جلوگیری از مراجعات اشتباهی و سردر گمی ارباب رجوع در شرکت آب منطقه ای اردبیل دایر شد . این گیشه که تحت مدیریت اداره روابط عمومی فعالیت می کند وظیفه هدایت و راهنمایی مراجعین در بدو ورود به شرکت را داشته و با تکمیل فرم راهنمایی ،مردم راجهت مراجعه به واحدهای مورد نظر هدایت می نماید. راه اندازی باجه راهنمایی ارباب رجوع به عنوان قسمتی از سیستم CRM یکی از تکالیف کارگروه طرح تکریم مردم می باشد. این گیشه از سوی اداره روابط عمومی به صورت ابتکاری باجه> نامگذاری شده است.

کد خبر: 79
  تاریخ خبر : 1389/01/22
 عاشوري
 1208
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 29
  • بیشترین بازدید همزمان : 529
  • بازدید امروز : 6,484
  • بازدید دیروز : 4,210
  • کل بازدید : 9,406,845
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 11:07:20
  • شناسه IP شما : 13.58.197.26

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اردبیل، میدان ارتش، شرکت آب منطقه ای اردبیل
  • کدپستی : 5619667691
  • تلفن : 3-33710001-045
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : ardabil[at]arrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 33714815-045